Dlaczego gadżety reklamowe są tak popularne?
Żeby wybić się ponad konkurencję trzeba cały czas dbać o marketing firmy. Dotyczy on zarówno świata online, jak i działań konwencjonalnych w obrębie sklepu stacjonarnego. Dlaczego gadżety reklamowe, takie jak odzież z własnym nadrukiem Śrem, czy długopisy lub breloki są ta popularne? Czy przynoszą korzyści?
Lubimy coś dostawać
Co oznacza powyższy podtytuł? Otóż, lubimy dostawać coś za darmo. A właśnie o to chodzi w gadżetach reklamowych. Potencjalni klienci dostają je po zakupie w naszym sklepie, po zwykłym odwiedzeniu go lub z okazji kampanii reklamowej na mieście. Ale zastanówmy się najpierw nad konwencjonalnymi metodami reklamowania firmy. Do niedawna popularne były ulotki. Jak sprawy maja się dzisiaj? Większość z nich wyrzucamy do kosza. Są najczęściej denerwujące i nic nie wnoszą do naszego życia. A bandery i reklamy wieszane na płotach i tym podobnych miejscach? Zwykle jest ich tak wiele, że nie zapamiętujemy żadnego. Czy w takim razie warto zrezygnować z tych metod? Niekoniecznie, ponieważ każda inwestycja w biznes jest dobra, jednak warto przestawić sposób działania, na aktualne trendy.
Odzież z własnym nadrukiem Śrem, długopisy i inne gadżety
Jak wspomnieliśmy w pierwszym akapicie, dziś popularne są gadżety reklamowe Poznań, po które klient może sięgnąć w sklepie, zupełnie za darmo. Zaliczają się do nich chociażby koszulki z własnym nadrukiem Śrem. Może być na nich logo firmy. Nie tylko sprzedawcy i obsługa sklepu powinni w nich chodzić, ale warto też proponować je klientom. Koszulka zawsze się przyda, a koszulka z logo zapada w pamięć. Podobnie z długopisami. Zawsze się gubią więc długopisów nigdy dość. Jakie jeszcze gadżety są dostępne?
Smycze, cukierki, kubki
Do wyboru jest naprawdę wiele. Między innymi smycze do których można przypiąć klucze lub inne przedmioty. Na nich również nadrukowuje się logo. Podobnie z kubkami. Chętnie wybieraną opcją, która nigdy się nie znudzi są cukierki w personalizowanych opakowaniach. Przyciągają nie tylko dzieci. Oczywiście w dobie Internetu podstawą reklamy powinien być Internet. Własna strona internetowa z dobrą pozycją w wyszukiwarce może zdziałać najwięcej.